Compete Now ny leverantör


År 2000 på en gräsmatta i Oxford, föddes idéen om ett roligt kunskapsspel som man lätt kan ta med sig. 20 år senare är MIG-spelen Sveriges mest sålda frågespel. MIG:s frågespel passar lika bra som profilerad giveaway som för den interna företagsaktiviteten eller julklapp till personalen.

Styrkan i MIG-spelen är att det är snabba spel, utan spelplan, som passar lika bra i fikarummet, på bussen som under videomötet. Spelen går att profilera i flera steg helt efter kundens önskemål. Antigen med kundens logga på svarsblocken eller med egna företagsspecifika frågor som gör utmaningen bland personalen ännu roligare! 

Det senaste tillskottet i MIG-familjen är 0-100, spelet där alla svar är ett tal mellan 0-100.  Det lätta spelsättet där alla kan vara med har blivit en stor försäljningssuccé. MIG-spelen är tillverkade miljövänligt i Sverige. Som återförsäljare i Unitedprofile Sverige erbjuder ni dessa spel till era slutkunder på med bara ett klick.

- Vi har under de senaste åren sett att efterfrågan på fysiska spel har ökat och många letar efter roliga saker att göra tillsammans med vänner, familj och kollegor. MIG-spelen kan tas med överallt och är en mycket användbar produkt.  Spelen är perfekt för företag som vill hitta en gåva eller en ta fram en profilerad produkt för att nå ut med ett budskap, säger Git Hansson på Compete Now.